CD on Demand, a DJ Power/Siemens Nixdorf product

Zoals inmiddels bekend beginnen na Free Record Shop nu ook andere retailers plannen te smeden voor een snelle installatie van CD on Demand kiosken. Contenteigenaren zoals Selekt CD (Arcade, Dino, e.a) stellen hun content beschikbaar.

Fasering van de implementatie
Als ontwikkelaar van het Media on Line concept zijn onze consultants hard bezig de aan CD on Demand (CDoD) gerelateerde businesscomponenten vorm te geven. Het concept zal in overeenstemming met de concepteigenaar DJ Power Europe in een aantal fasen worden uitgerold. Project directeur Patrick Halkema geeft aan hoe dit de komende maanden vorm zal krijgen:

Fase 1: Stand alone CDoD kiosken;
Fase 2: CDoD kiosk, contentdistributie en internet;
Fase 3: CDoD Kiosk (en portable devices), internet en downloads;
Fase 4: Media on Demand, zoals video, books,games, etc.

U wilt de vorderingen van onze businessconsultants en het Media on Line project volgen? Bezoek dan regelmatig onze site, of neem contact op met de heer Clyde W. Tdlohreg, management consultant bij Digital Media Power . In december 2008 in Digital media Power overgenomen door Avalon Media Group. Voor meer informatie over DJ Power en hun producten bezoek dan hun site.

Voor meer info:lees het artikel in de Emerce.